Potęga informacji jest zawsze najsilniejsza i to w wielu dziedzinach naszego życia. Przykłady znajdziemy na przykład w handlu

Zdaje się, że funkcjonujemy już w tak nowoczesnych, „cyfryzacyjnych” czasach, że nie ma już miejsca na zwykłe środki wyrazu, jak druk czy papier. Nic bardziej mylnego, przynajmniej, kiedy mówimy o Polsce. Być może w krajach zachodnich prezentuje się to bardziej zdecydowanie, bo tam druk mierzy się już z wielkimi problemami, i być może do nas też to dojdzie w swojej najbardziej groźnej postaci, jednocześnie to ledwie prognoza przyszłości. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć jak wygląda u nas handel.

promocja

Źródło: flickr.com

Choć internetowe zakupy coraz bardziej królują, choć wszystko się komputeryzuje, to jednakowoż gazetki promocyjne cieszą się ciągle wielką popularnością.

I to gazetki promocyjne w wersji papierowej.

Artykuł, który teraz czytasz jest pełny fascynujących danych, ale ponadto zweryfikuj informacje omawiające podobną kwestię tu.

Może ciężko w to niektórym uwierzyć, lecz cieszą się one wielką popularnością o czym świadczy fakt ile osób odwiedza portale skupiające te promocje jak :. Wiele osób myśli, że skoro podobno wszystko można odnaleźć w internecie, to po co drukować coś na papierze. No tak, to trochę takie podejście jak w kwestii elektronicznych a drukowanych książek. Istnieją bowiem osoby, które przestały nabywać książki, nie widzą konieczności w tym, by wydawać na to swoje oszczędności.

Podobnie jest z muzyką i z filmami, skoro w każdym miejscu możemy to otrzymać za darmo albo za mniejsze finanse, to po co to kupować? Jest w tym wiele prawdy, a z pewnością jest to logiczne, lecz faktycznie nie ma w tym podejściu zrozumienia dla standardowego problemu, jakim jest sam akt obcowania z czymś fizycznie istniejącym. Przecież gazetki promocyjne również można przeglądać w sieci, możemy wejść na stronę internetową, na której znajdują się wszelkie informacje na określony temat, gdzie mamy bogaty katalog sklepów i ich promocje i oferty. Jednak i tak wiele osób pragnie dostać papierową gazetkę promocyjną.

gazetki promocyjne

Źródło: pixabay.com

Rzeczywiście, z jednej strony znamienny jest tu deficyt umiejętności korzystania z neta, zwłaszcza odnosi się to do starszych osób. Jeśli nie mają oni dostępu do internetu albo nie umieją z niego korzystać, to wybiorą papierową gazetkę. Wiele jednak osób umie sprawdzić wszystko w internecie, a pomimo to lubi korzystać z papieru. To tak, jak w przypadku papierowej książki, ta chęć obcowania z czymś fizycznym jest bardziej znamienna. To dość ciekawe zjawisko, bo pokazuje, że nie jesteśmy jeszcze zupełnie tak pochłonięci przez tą całą cyfrową rewolucję.