Etykiety zawsze i wszędzie

Gdy posiadamy nieduży sklepik albo paramy się sprzedawaniem przez internet na niedużą skalę, zwróćmy uwagę na etykiety sprzedawanych towarów. Nie powinny to być tylko proste kawałki papieru przytroczone do kartonika, zawierające tylko suche wiadomości o produkcie. Etykiety mogą zostać doskonałą wizytówką i reklamą naszego sklepu.

etykiety samoprzylepne

Źródło: www.eti-go.pl

Doskonale sprawdzą się etykiety samoprzylepne. Oczywiście – nie da się ich przylepić bezpośrednio na produkt, a to wymaga od nas używana pudełek lub torebek do pakowania.

Już istnieje istotna strona – wejdź w poniższy link, poczytaj temat i napisz proszę jakiś komentarz. Będziemy bardzo zadowoleni.

Jest to dobre posunięcie, towary natychmiast prezentują się bardzo dobrze. Na takiej wizytówce możemy napisać – poza informacją o przedmiocie – nazwą producenta, typem, kolorem itp. jeszcze na dodatek przykładowo nasze logo, adres sklepu, adres strony internetowej, czy inne. Dobrze jest zwrócić uwagę na to, by etykieta logistyczna nie była zbyt wielka – niewielkie pudełeczko oklejone ogromną etykietą nie sprawia dobrego wrażenia.

Absolutnie świetną inwestycją będą czytniki kodów kreskowych. Można zapewne znaleźć jakieś darmowe aplikacje tego rodzaju, ale kiedy zlecimy podwykonawcy napisanie go dla naszego biznesu, tak by był dopasowany do wymogów naszego sklepu – w takim wypadku mamy pewność, że będzie dobrze działał.

Kiedy już zainwestowaliśmy we własne, idealnie wydrukowane etykiety – poświęćmy uwagę na to, by możliwie niewiele czasu przeznaczyć na nakładanie ich na pudełka. Gdybyśmy musieli dokonać tego własnymi rękami – nie wystarczyłoby czasu na robienie czegokolwiek innego. Tu odpowiedzią są aplikatory towa.

Zainspirował Cię ten post? Będzie nam miło, jeżeli postawisz na przeczytanie następnych. Po prostu kliknij w źródło i przeloguj się do kolejnej strony.

Te małe urządzenia pomogą nam przy oklejeniu etykietami każdego pudełka w naszym sklepie, zatem należy je mieć. To inwestycja, która pozwala oszczędzić czas i zwróci się prawie natychmiast.

Wykorzystujmy do promowania firmy nie tylko oczywiste kanały – takie jak reklama w prasie czy sieci. Tak prosta rzecz jak etykieta także może sprawdzić się jako nośnik reklamy.

Źródło: Etisoft

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*