Drukuj wszystko co potrzebujesz

Firma powinna się reklamować, bo szybko zginie w kapitalistycznej rzeczywistości. Już od z górą pół wieku marketing jest brany za kierunek studiów i normalny dział w przedsiębiorstwie. Instrumentów marketingowych, które może używać fachowiec do spraw PR, jest wiele. Dostęp do cyberprzestrzeni dał nowe narzędzia, ale ciągle mocno efektywna jest reklama zewnętrzna. Wynajem dużych powierzchni reklamowych i druk ulotek to wciąż podstawa dla każdej firmy.

Drukarki sieciowe Konica Minolta

Autor: Effective Public Relations
Źródło: Effective Public Relations

Konsumenci kochają otrzymywać gratisy.

Atrakcyjna informacja? Jeżeli tak sądzisz, ponadto wejdź na ten odnośnik – znajdziesz o wiele więcej w ofercie, która dotyczy rozpatrywanej tu tematyki.

Wszystko, co gratis, jest niezwykle atrakcyjne dla sporego odsetka klientów. Dlatego dobrze jest wydrukować praktyczny gadżet z reklamą przedsiębiorstwa. Finisz roku bieżącego daje do tego idealną szansę – kalendarze na rok 2014. Klient powiesi sobie taki kalendarz w pokoju, który będzie już zawsze przypominał mu o twojej firmie. W tym przypadku także trzeba rozpocząć poszukiwania dobrej firmy poligraficznej. Zdanie do Google (dla Grodu Kraka) to: „kalendarze Kraków 2013”. Naturalnie zamiast tej miejscowości możesz wpisać inne miasto.

Prosty kawałek kartki z nadrukiem dobrze odgrywa swoją promocyjną rolę. Nowe wynalazki pomogą ci znaleźć dobrą drukarnię, która zrobi ulotki. W Internecie błyskawicznie i banalnie odszukasz ciekawą propozycję. Uruchom przeglądarkę sieciową, którą używasz, przejdź na stronę Google i wklej sformułowanie: „drukowanie ulotek”.

Reklama outdoorowa

Autor: Sebastian „XU” Głowala
Źródło: Sebastian „XU” Głowala

To był rzecz jasna wzorzec dla drukarni, która pracuje w stolicy województwa łódzkiego. Dla innych miast wzór jest podobny. Jeżeli mieszkasz i prowadzisz firmę w Poznaniu, w Google powinieneś wpisać: „druk ulotek Poznań”, a gwarantuje ci, że otrzymasz dużo dobrych pozycji.

Nie inaczej kwestia wygląda w przypadku przedsiębiorstw z miasta stołecznego. Tu dobrym sformułowaniem, jakie trzeba użyć, jest: „druk ulotek Warszawa”. Reklamy zakładów drukarskich rekomenduję dokładnie przewertować i porównać. Przydatne mogą być opinie klientów, dotyczące cech danego przedsiębiorstwa drukarskiego.