Magia długopisów

kalkulator

Źródło: www.morguefile.com

Pomimo tego, że pismo zostało wynalezione już bardzo dawno temu, liczą sobie nieco ponad 75 lat. Posługujemy się nimi dzięki węgierskim projektantom. Długopisy na samym początku nie były przedmiotami, które przemieniły piśmiennictwo. Znaczący przełom nastąpił dopiero w chwili, gdy wdrożono je do amerykańskiej armii. Używali nich przede wszystkim piloci, którzy mogli za ich przyczyną notować wszelakie informacje tyczące wahania ciśnienia atmosferycznego.

Konstrukcja długopisów nie należy do wyjątkowo złożonych. Składają się one z obudowy jak również i rurki, która uzupełniona jest gęstym tuszem. W specjalnie stworzonej obsadce umieszczona jest również kulka, która w trakcie pisania obraca się, przez co atrament jest nanoszony na kartkę papieru.

Często spotykamy długopisy logopen z nadrukiem, które mają wiele zalet.dowiedz się więcej (kliknij odnośnik)Z reguły na nich pojawiają się loga znanych marek, stąd też wzięła się ich nazwa. Popularność takich długopisów jest prosta do wytłumaczenia. Są one świetnym narzędziem promocyjnym.

Flamastry STABILO Cappi

Autor: STABILO
Źródło: STABILO

Przy tym trzeba jeszcze wiedzieć o tym, że nałożenie nadruku bynajmniej dużo nie kosztuje. Tak, więc dodawanie go na długopis jest jak najbardziej bardzo ekonomicznym rozwiązaniem. Długopisy z nadrukiem w gro przypadkach są najskuteczniejszą formą promocji każdego przedsiębiorstwa. Są one praktyczne, gdyż będą przydatne klientowi w codziennych sytuacjach. W przeciwieństwie do ulotek czy też innego rodzaju broszur reklamowych, nie są od razu wyrzucane do śmieci, jak to często bywa z ulotkami promocyjnymi. To bardzo dyskretna forma promocji, która się nie narzuca. Tak właśnie najkorzystniej kreować swój dobry wizerunek w świadomości potencjalnych partnerów biznesowych.

Długopisy reklamowe możemy ulokować w tym samym rzędzie z takimi gadżetami jak kubeczki, parasolki promocyjne a także koszulki z nadrukiem. Długopis kojarzy się z rzeczą małą, aczkolwiek niezwykle przydatną. Tego typu skojarzenie jest bardzo pożądane. Nic więc dziwnego, że fachowcy z dziedziny marketingu bardzo chwalą tego rodzaju formę reklamowania się. Jest to dobra forma promocji szczególnie dla firm, które nie mają dużego budżetu na reklamę.

Źródło: http://www.logopen.pl/