Co zrobić, kiedy nie ma się wystarczająco funduszy na sekretarkę?

Bardzo wielu menedżerów nie posiada sekretariatu. Dlaczego? Bo im się to nie opłaca. Wynajęcie lokalu, urządzenie go, zatrudnienie asystentki oraz kupienie wszystkich, chociażby najważniejszych urządzeń do jej działalności, wymaga dość wysokiego wkładu finansowego.

Z tego właśnie powodu bardzo często właściciele firm decydują się na wynajęcie wirtualnego biura, czyli ludzi, którzy wykonują całą papierkową pracą zdalnie.

Zaciekawił Cię nasz wpis? Trzeba najechać na poniższy link i można zobaczyć tam (https://panko.pl/) pozostałe nasze publikacje. Mamy nadzieję, że również zyskają Twoją aprobatę.

Nie wymagają oni miejsca, biurka, sprzętu komputerowego, bo pracują online, a ich propozycja składa się z bardzo wielu aspektów. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: Wirtualny asystent

Wirtualny asystent to osoba, która zajmuje się rachunkami, zarządzaniem biura, listami i mailami zdalnie. Przedsiębiorca zwykle komunikuje się z asystentem telefonicznie, albo mailowo, także elektronicznie wysyłają pomiędzy siebie pliki, umowy i wszelkiego typu zadania i notatki.

Umawianie spotkań

Autor: Michael Coghlan
Źródło: http://www.flickr.com

Wirtualna asystentka może zajmować się bardzo dużą ilością zadań. Może wysyłać listy, mailować, prowadzić bazy danych, zarządzać księgowością, wypełniać umowy, umawiać na spotkania. Może być przyjmowana na pełen etat, a wolno jej zdawać jedynie niewielkie oraz opisane w czasie zlecenia.

Profesjonalni asystenci wirtualni pracują zazwyczaj bardziej skutecznie, nawet za kilka osób. Oprócz biurowej pracy zajmują się portalem internetowym, czy odpisywaniem na maile i prowadzeniem strony na facebooku. Jest to bardzo ciekawa forma partnerstwa, a z wszelką pewnością również opłacalna, mając na względzie koszty prowadzenia całego sekretariatu. Z pomocy takich asystentek korzysta coraz więcej przedsiębiorców, ale nie koniecznie firm.

Przejdź na naszą kolejną witrynę, a tam wyszukasz fascynujący kompleksowy wpis (https://kador.pl/zarzadzanie-i-standardy/) na ten temat. Czekają na Ciebie dodatkowe wiadomości.

Można na przykład zlecić takiej asystentce wyszukanie idealnych pensjonatów, zarezerwowanie miejsc na

jakiś ważny seans, czy nawet tworzenie listy twórców hand made. Asystenci działają zwykle jako swoje małe przedsiębiorstwa, w mieszkaniu, z kanapy lub gabinetu. Zapraszamy na strone autora:

Załatwianie spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań, kontaktowanie się z klientami a także planowanie wizyt u dentysty, czy kontrolowanie wychodzących przelewów. A na pewną sytuację da się tego wyliczać jeszcze więcej. Takie jednostki są bowiem kompleksowe, jeżeli idzie o własną pracę.