Różnorodne narzędzia na przyciągnięcie uwagi klienta – kilka faktów o reklamie zewnętrznej
Reklama dźwiękowa

Jedną z form reklamy zewnętrznej jest reklama dźwiękowa. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z faktu, że głośna muzyka słyszana z klubów czy restauracji to często rezultat użycia dodatkowych głośników w celu przyciągnięcia potencjalnych gości. Właściciele klubów powinni jednak pamiętać o uiszczeniu właściwych opłat za publiczne odtwarzanie muzyki; inaczej grozi im grzywna. W ostatnim czasie popularne stały się reklamy słyszane z aut, zwłaszcza w kurortach turystycznych. W ten sposób reklamują się kluby, parki rozrywki i dużo innych obiektów. Ten rodzaj reklamy czasami jest jednak niezwykle uciążliwy, zwłaszcza gdy samochód jeździ przez cały dzień w obrębie niewielkiej miejscowości. Tym sposobem czasami zamiast zachęcić klientów, odstrasza się ich.

Dużo bardziej popularną odmianą od dźwiękowej jest reklama wizualna, a zatem taka, która działa na zmysł wzroku.
Nie nie jesteś pewien, czy ten artykuł jest tym, czego szukasz? Odpowiedź brzmi: tak – gdyż te przydatne wskazówki posiadają ważne dane. Wejdź tu i przekonaj się sam.
Reklam takich jest tak dużo, że czasami niewielkich w ogóle się już nie zauważa. Z tego powodu tak bardzo zwraca się uwagę na to, by były jak największe i ”wpadające w oko”. Przykładem jest wykonywanie reklam na pojazdach komunikacji miejskiej, z wykorzystaniem specjalnej siatki. Dzięki niej pasażerowie mogą patrzeć przez okno, jednak nie jest to bardzo komfortowe. Banery we Wrocławiu (zobacz też na jak również reklamy na tramwajach i autobusach, spotyka się w dużych ilościach.