Ekrany ledowe na każdą porę roku

Mówi się, że reklama jest motorem handlu. Nie ma w takim stwierdzeniu żadnej przesady, bo reklama w licznych formach istniała od zawsze, wszędzie tam, gdzie następowała jakakolwiek wymiana rzeczy lub usług. Reklamą można z powodzeniem określić coś więcej niż szyldy czy plakaty. Reklama na ledach, grające ruchome bannery na stronach sieciowych – to są efekty współczesności, a dziedzictwo reklamy zaczyna się znacznie dawniej. Wystarczy wyobrazić sobie tłumne, egzotyczne place handlowe.

Medas-Media

Źródło: billboardy-reklama.pl/

W każdym zakątku aż huczy od gwaru ludzkiego, ale to, co rozbrzmiewa najdonośniej, to wołania handlarzy, którzy krzyczą nie do kogoś konkretnego, ale wszędzie, tak by wszyscy słyszeli: jego stragan jest najlepszy, kupować u niego, najtaniej i najlepiej.

Nie masz zamiaru zakończyć ciekawego zagadnienia na jednym wpisie? W takim razie zachęcamy do kolejnych – kliknij w źródło zegarki damskie anne klein i wejdź na podobną stronę.

To, zaraz po wciąż obecnej technice znanej dziś jako marketing szeptany, promocja, która chyba jako jedna z pionierskich stanowiła mocną i efektywną formę zachwalania towaru.

Za każdym razem, kiedy zjawiało się jakiekolwiek medium przekazywania albo wymiany informacji, istniała w nim reklama. Możemy wspomnieć wiele przykładów dotąd istniejących w dzisiejszej gospodarce: prasa, potem radio, potem telewizja. Teraz wielkie plony dla specjalistów od handlu i znawców rynku może przynieść także Internet, gdzie fachowcy od reklamy mają niebywale dużą dowolność działania, żeby wspomnieć chociażby interaktywne formy reklamy. To wciąż nie koniec, bo wciąż popularniejsza jest reklama ledowa w Bytomiu działa dobrze prosperująca firma, która od wprowadzenia tej formy reklamy trzyma się jej i proponuje reklamodawcom wciąż więcej przestrzeni reklamowej na tych świecących ekranach.

Reklama na billboardzie

Autor: Kazuhisa OTSUBO
Źródło: http://www.flickr.com

Tego rodzaju reklama (polecamy: płyta polietylenowa) jest coraz popularniejsza nie tylko w ludnych miastach, doskonale działa ona także w mniejszych miastach. Jest przykładowy telebim reklamowy w Bogatyni – dobrze usytuowany przysparza reklamodawcom więcej klientów niż podobny telebim w stolicy, ale postawiony gdzieś na niewielkich skrzyżowaniu. Widoczny telebim w Cieszynie wyświetla poza reklamami ciekawe i przydatne informacje, jak temperaturę, kursy walut i najistotniejsze newsy, przez co ściąga więcej spojrzeń niż zwykły telebim w Olecko pojawiło się także kilka ekranów, które wydajnie promują reklamowane marki. Przy tym tam zadbano o to, by ciągłe błyski i ruszające się obrazy nie rozpraszały pieszych i kierowców na tyle, żeby nie zaburzyć bezpieczeństwa na drogach.

Źródło: http://www.medas-media.com.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*