W jaki sposób wybrać rzetelną firmę sprzątającą
Z roku na rok we Wrocławiu powstaje coraz więcej biurowców. Większość z nich stawia jest w bardzo atrakcyjnej lokalizacji, w samym centrum miasta. Fakt ten przyciąga większe firmy, które chętnie wynajmują spore powierzchnie biurowe. Dzięki temu tworzy się kolejne miejsca pracy jak również rośnie zapotrzebowanie na zewnętrzne usługi, które sprzyja rozwojowi lokalnej przedsiębiorczości.

Źródło: http://www.flickr.com
W większych miastach coraz lepiej działają niezawodne firmy sprzątające, które oferują outsorcingowe usługi zarówno dla klientów biznesowych. W pierwszym wypadku są to zazwyczaj urzędy, placówki zdrowotne, szkoły i i inne placówki. Firmę można zatrudnić na zasadzie outsorsingu, w ten sposób nie mamy obowiązku utrzymywać własnego personelu sprzątającego. Jest to idealne rozwiązanie, ponieważ firmy tego typu posiadają nie tylko odpowiedni sprzęt, ale również dobrze przeszkolonych pracowników.
Zazwyczaj z firmą tego typu możemy nawiązać cykliczną współpracę raty (zobacz przenieś mnie do strony) na pojedyncze zlecenie,na przykład po większym remoncie biura. Trzeba sprawdzić, czy usługodawca jest elastyczny w sprawie godzin pracy, ponieważ duże firmy działają w systemie zmianowym. Wówczas możemy w zależności od danej potrzeby zamówić serwis dzienny, nocny rato (zobacz dalsze informacje) popołudniowy. W standardowej umowie znajdziemy

Źródło: http://www.flickr.com
pełen zakres obowiązków kontrahenta (sprawdź adres).
Na przykład sprzątanie biur Wrocław obejmuje przeważnie: regularne przecieranie kurzu z mebli, a także urządzeń, tj. wszystkich kserokopiarek, dokładne czyszczenie dywanów, mycie drzwi i szklanych elementów, czyszczenie podłóg, a także utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach socjalnych i sanitarnych. Okresowo prace są poszerzane o mycie okien lub pranie dywanów. Trzeba zazwyczaj pamiętać nie tylko o wnętrzu pomieszczeń biurowych, lecz także o terenach wokół. Kompleksowe usługi często obejmują również pielęgnację terenów zielonych wokół biura. Jeśli sytuacja tego wymaga mamy możliwość wykupienia dodatkowy pakiet porządkowy, na wypadek drobnych awarii w biurze. W przypadku, gdy coś się niespodziewanie zepsuje, firma wysyła właściwego specjalistę, który szybko usunie usterkę (sprawdź kontakt).