Dobra metoda na zdobycie nowych klientów

Jeśli prowadzisz swoją firmę, być może powinieneś pomyśleć nad wdrożeniem w niej nowoczesnych rozwiązań, które mogą przysporzyć Ci więcej nowych klientów. Kiedy zastanawiasz się nad dobrym sposobem, być może powinieneś rozważyć opcję wprowadzenia programów lojalnościowych dla swoich klientów. Jeżeli Twoja firma para się sprzedawaniem różnego rodzaju towarów, wówczas programy lojalnościowe b2b są naprawdę świetnym. Taki program lojalnościowy polega na tym, że człowiek przy pierwszych zakupach w Twoim sklepie dostaje kartę stałego klienta, na którą później może zapisywać punkty przy każdych kolejnych zakupach.

kupony lojalnościowe

Autor: Alper Çuğun
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli zbierze ich odpowiednią ilość, wówczas będzie mógł zamienić je na bon towarowy lub obniżkę na produkty w Twoim sklepie. Dzięki dawaniu takich kart lojalnościowych bez wątpienia przyciągniesz wiele klientów do swojego sklepu. Jeśli ktoś już posiada kartę, wówczas niewątpliwie chętniej będzie przychodził właśnie do Twojego sklepu – w ten sposób bowiem będzie gromadził dodatkowe punkty, co zdecydowanie zachęci go do wybierania właśnie Twojego sklepu zamiast innych. Jeżeli jeszcze wahasz się nad możliwością wprowadzenia takiego programu lojalnościowego w swojej firmie, podpowiemy dodatkowo, że najlepiej takie programy sprawdzają się przede wszystkim w sklepach spożywczych i w drogeriach. Kiedy natomiast prowadzisz zakład usługowy, wtedy program lojalnościowy również ma spory sens. Możesz rozdawać swoim klientom karty lojalnościowe i odnotować na nich każdą wizytę – jeżeli przyjdą do Twojego zakładu wystarczającą ilość razy, wtedy kolejną usługę będą mieli wykonaną gratis. Na ten temat więcej odnajdzie się na tej stronie – .

Taki sposób motywacji klientów do przychodzenia do właśnie Twojego zakładu jest bez wątpliwości jednym z świetnych pomysłów. Jeżeli jednak profil prowadzonej biznesu nie pozwala Ci na wdrożenie programów lojalnościowych, wtedy bez wątpliwości powinieneś zastanowić się nad sporym motywowaniem własnych pracowników – w tym wypadku niewątpliwie super sprawdzą się programy lojalnościowe i motywacyjne (na temat także tu). Jeśli zrobisz konkurs dla przykładu na najlepszego pracownika miesiąca i przyznasz mu premię, wtedy zdecydowanie zauważyć, jak bardzo rosną wskaźniki sprzedaży. Podobnie dobry efekt daje zarówno dobrze skonstruowany program lojalnościowy, ale także program motywacyjny dla podwładnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*