Zamiast przeciętnej reklamy

Każde przedsiębiorstwo (dotyczy to zarówno gigantów w danej branży, jak też przedsiębiorców dopiero rozpoczynających swoją działalność), aby zdobywać klientów musi myśleć o mądrej i przyszłościowej formie reklamy, która wyróżni się z tłumu konkurencji. Nie jest to proste zadanie, a na dodatek mnóstwo komplikacji wprowadza tu internet, który na wielu płaszczyznach powoduje – zamiast udogodnienia – niepotrzebny chaos informacyjny.

Reklama online

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Jak więc można przebić się przez reklamę podobnych firm? To zagadnienie wymaga rozważenia paru jego aspektów, związanych w szczególności z konkretnym medium, poprzez które firma ma zamiar się reklamować. (polary z nadrukiem) Najkorzystniejszym cenowo rozwiązaniem, które pozwala zaistnieć przede wszystkim firmom o małym stażu, jest standardowa reklama internetowa w formie własnej strony www, dzięki której firma zaczyna istnieć w internecie. Do tego niezbędnym dodatkiem jest umieszczenie swojej działalności w Google czy w przeglądach branżowych oraz przeróżnych zestawieniach firm.

Nie wahaj się — sprawdź jakie interesujące informacje posiada nasza autorska witryna. Jej tematyka na pewno szalenie Cię zainteresuje.

Często okazuje się jednak, że reklama w internecie nie spełnia oczekiwań – na przykład nie udało się odnotować dużej ilości klientów, albo odwiedziny na stronie internetowej firmy nie są częste. W takich przypadkach efektywnym i równie niedrogim rozwiązaniem może być skorzystanie z lokalnej formy reklamy.

Niekonwencjonalna reklama

Autor: driver Photographer
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli przykładowo jakaś firma działa na terenie Bytomia, korzystnym rozwiązaniem może być chociażby ekran led w Bytomiu. W Polsce wykorzystanie reklamy ledowej, zarówno w obszarze miejskim, jak również przy placach parkingowych supermarketów czy galerii handlowych, jest stosunkowo nowym pomysłem. Nowoczesność tego rozwiązania sprawia, iż jest ono zauważane znacznie częściej, niż na przykład standardowe formy reklamy zewnętrznej jak szyldy czy banery.

Najważniejszym plusem ekranów LED jest ich widoczność (trzeba pamiętać, że ich wyrazisty obraz dobrze widać w różnych warunkach atmosferycznych), a zdecydowana większość z nich jest ulokowana w miejscach dużego ruchu samochodowego lub pieszych. W wielu przypadkach nowoczesna forma reklamy może przynieść więc firmie zadowalające korzyści. Ekrany LED są ciągle zauważalne przez potencjalnych klientów, a ich atrakcyjna forma może okazać się znacznie bardziej efektywna niż standardowa reklama.